دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

.................. نورا سادات نمائی مرتضائی ..................

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

ماااااااه

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۵ ق.ظ





تو (مـاهــ)ــی 

امـّـا ماهی که در آسمان همه باشد

و در حوض ِ تمام خانه ها بیفتد ؛

مال ِ من نیست !

قناعت می کنم به گردسوزی

که تــَنها 

در اتاق ِ من

سوسو می زند ...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مـ نـ مـ

 


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۰
نورا سادات نمائی

سپید

نظرات  (۴)

سلام خانم نمائی
 قشنگ بود
حرف دل ما بود
کاش نمی گفتین قناعت می کنم
آخه آدم فک می کنه، با اکراه به گردسوز دل بسته شده
شما قبلش یه دلیل بزرگ واسه دوست نداشتن ماه میارین و بعدش میگین قناعت می کنم، خب یه جورایی به جای بار مثبت، بار منفی پیدا کرده
شرمنده جسارت کردم
لبریز شعر باشید همیشه

پاسخ:
سلام
ممنون ، خب دقیقا همینطوره ! درست اشاره کردین ! با اکراه به گردسوز دل بسته شده ! یه حس متناقض داره . 

وبلاگت حوصله آدمو سر نمی‌بره

(:
پاسخ:
:)
سلام 
خوشمان آمد ... خیلی زیبا

پاسخ:
سلام. ممنون
خیلی زیبا
موفق باشید
غرق در اشعار خدایی باشید..آمین
پاسخ:
ممنون از دعای خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی