دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

.................. نورا سادات نمائی مرتضائی ..................

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

گلخانه

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۴۲ ب.ظ





تو که بیایی ،

خانه ام ،

شبیه می شود به گلخانه ها !
زیر ِ پای تو 

رشد خواهند کرد

گل های ِ

پژمرده ی ِ

قالی ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مـ نـ مـ





موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۱

نظرات  (۱۰)

۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۹ بگذار عشق خاصیت تو باشد
زیستن اینگونه زیباست
بخند،ببخش،و فراموش کن
هرچند می دانم آسان نیست
زیبا بود
پاسخ:
ممنون دوست گرامی
هی تو باید شیرینی بدی نمی‌دونم گفته باشم
پاسخ:
به چشم دوست خوبم ! 
سلااااااااااااام باوفاااااااااااااا
وبلاگ نو مبارک 
کم پیدایی منوره جونیییی!!؟؟؟؟

خوشکله وبلاگت خیلییییییییی
امیدوارم اینجا کامنتام برسه!!!!
همیشه سر میزنم و لی کامنتام نمیاد !به یادت هستم!!

پاسخ:
سلام دوست قدیمی و خیلی خوبم !
ممنون از اینکه خیلی خوبی 
منم همیـــــشه به یادت هستم 
آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون کامنتم اومد

زودتر باید اون وبلاگ رو درش رو تخته میکردی !!!!
چون کامنتای منو دریافت نمیکردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مبارک باشه بازم
پاسخ:
خیلی خوشحالم که هستی دوست همیشه خوب !
جیب شما لاغر باشه؟
نفرمایید !
بابا شما سپیدپوشان محبوب جامعه که جیباتون تپل مپله.
یعنی میخوای بگی وبلاگ جدید شیرینی نداره؟
هوی نکویی چی! تنهایی نریدا ! منم میام
پاسخ:
:) 
گردن ما از مو نازک تره !

هی آه...دل! من گکه دیگه با این دختره منوره حرف نمی‌زنم، و.اسش کامنتم  نمی‌زارم ولی بهش بگو خودتو گول بزن سایه روشن بسته شده، کلاً ذاتاً خسیسِ...

 

پاسخ:
منم باهاش حرف نمی زنم !
ولی بهش بگو : جدیییییییییییییی ؟ ای بابا !
خیله خب کافه تلخ چطوره ؟ میدون مفتح ! خوبه ؟

من که اصولاً دخالتی توی دعوای بقیه نمیکنم .

ولی منوره جان! نکویی چی گفت :"دختره‌ی پرروی بی ادب! چقدر دروغ میگی؟ چرا خودتو میزنی به اون راه؟ هان؟ به تو هم میگن رفیق؟ برو بشین خودتو گول بزن ، سایه روشن بسته شده، کلاً ذاتاً خسیسِ... بی ادبِ نامردِ پولدارِ بی‌درد !"

نکویی‌چی جان! منوره هم میگه :" بی‌ادب تویی که هرچی من هیچی نمیگم پررو می‌شی، اصلا اگه دلم نخواد شیرینی بدم ، به تو چه ربطی داره؟ هان؟ اگه رفیق یکی مث تو باشه، آره، من رفیق نیستم. بی‌ادب! اصلاً مهمون خودتیم .بریم یه کافه دیگه. خیله خب کافه تلخ چطوره ؟ میدون مفتح ! خوبه ؟ "

من : برای من فرقی نداره دوستای عزیزم ! هرکدومتون که خواستید مهمون کنید من استقبال میکنم و با کلّه میام . ولی محصولات کافه تلخ ، تلخ نباشه ها ، آخه زیاد دوس ندارم ...!
پاسخ:
:))))))

قربونت برم که همش تو کار جوش دادن روابط هستی :)))))
از طفولیت همینطور بودی 1

منم با تلخی جات موافق نیستم ! 
حالا شما در مورد جاش فکر کنین فعلا ، تا چه شود ...
آره عزیزم. من همیشه همینجورم .
تازه خیلی از حرفارو سانسور کردم.
یه فحشایی به همدیگه داده بودین که نمیشه گفت.
.
من سر مکان و میزبان مشکل ندارم. فقط اگه تهران باشه بهتره ؛-) میزبانم اگه توباشی بهتره . چون حالا کــــــــــــــــو تا دوباره من تو رو ببینم و نوبتم بشه مهمونت کنم

*-:
پاسخ:
تو آدرسو بده ما خودمونو پست می کنیم :)
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۵ میرزاامینی
به به
گوشه چشمی به قالی هم داشتید
ولی گل قالی پژمرده نیست
به جون خودم:)
پاسخ:
در برابر گل هایی که عطرشون آدم رو مدهوش میکنه پژمرده ست !

سلام .وبلاگ هنری ادبی دوست داشتنی دارید.اگه مایل به تبادل لینک و اینکه بیشتر به وب همدیگه سر بزنیم هستید من رو مطلع کنید.پایدار باشید[گل]
پاسخ:
سلام دوست عزیز 
ممنون
خوشحال میشم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی