دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

.................. نورا سادات نمائی مرتضائی ..................

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

غرق تو خواهم شد

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۰۸ ب.ظ




مثل دریا هستی و دائم شبیه جزر و مد،

سطح احساسات تو بالا و پائین می رود

 

آنقدر آرام هستی سخت باور می کنم

این همه آرامشت یکباره طوفانی شود!

 

مثل دریا هستی و آبی و زیبا ، ظــاهراً !

باطناً اما سیاهی ، زشتی و بسیااااااار بد

 

موج های سرکش موی تو می آید جلو

دور پا می پیچد و با پیچ و تابش می بـَـرَد

 

من شناگر نیستم ، غرق توخواهم شد؛ ولی

فرق چندانی ندارد ناجی ام یا نابلد ؛

 

ناجیان ِ عاشق ِ "دل را به دریایت زدن"

عاقبت برگشته اند امـّـا از آنها یک جسد ...

 

من ولی حرفی ندارم ! حاضرم غرقم کنی،

برنگردانی مرا هرگز به ساحل! تـا اَبــَــد ...

 


ــــــــــــــــــــــــــمـ نـ مـــــــــــــــــــــــــ 

...... منوره سادات نمائی مرتضائی .....




نظرات  (۸)

سلام
اولا خیلی زیاد ممنون که اونهمه لطف خرج خرابات من کردین
دوما اینکه حداقل تا اینجا که این شعر رو خوندم فقط..واقعا خوب بود
امیدوارم مستدام باشه
یا حق
پاسخ:
سلام طرحـــ ـــواژه ی گرامی
اولا که خواهش میکنم ، وبلاگتون بود که منو جذب خودش کرد!
دوما که ممنون ، لطف دارید
سوما که من هم امیدوارم ...
و چهارما سرشااااار از شادی و سربلندی باشید همیشه 
یا حق
آمدی از آب دریایم چه موجی ساختی
آب ساکن را طلاتم کردی و بد باختی
زشت بودن از سیاهی نیست از خلق ِبد است!
بد منم یا تو که چون طوفان به جانم تاختی
سلام خانم نمایی
مثل همیشه زیبا سرودی بانو
پاسخ:
به به !
سلام آقای شاعر ِ بداهه های شیرین
ممنون از حضورتون ، لطفتون و بداهه تون !
خیلی عالی بود و سر ذوق آمدیم !
حیف که الان اونقدر خسته هستم که توان گفتن بداهه ای رو ندارم ! سر ِ کار بودم ! فردا هم صبح زود باید تکرار مکررات کنم
باز هم مممنوووووونم از حضورتون
باز هم از این کارهای خوب و بداهه های خوب داشته باشین برامون
و ممنون از لطفتون
همیشه سرشار از شادی و موفقیت باشید
در پناه حق

چی بگم! خوب بود ولی با شناختی که از تو دارم به نظرم می‌تونستی خیلی بهتر بگی این از اونایی که 100 نمی‌گیره...

ولی بازم خداقووووووووووووووووووووووووووووت

پاسخ:
هرچی تو بگی 
ولی خواهشا بچه هام رو با هم مقایسه نکن !
من مــــــادرم ! دل ندارم جلوی یکیشون از اون یکی تعریف کنیا !
گفته بااااااشششششششششم !!!!!!!!
سلاااااااااااام منوره گلی خوبیییییی؟؟؟؟؟
چه خبراااااااا؟؟ میبینم که دوباره شعرات گل کرده آفرین ،دوباره دوباره!!!
نقاشی هاتم زیبا بود پسرت رو چرا خشن کشیدی؟؟

یه وقتم به ما بده خانوم جووون!!!!
موفق باشی و سرشار از شعر
التماس دعا
پاسخ:
ســـــــلــااااااااااااااااااااااام الی جون خودم !
خوبی دوست گلم ؟
ما بیشتر دلتنگتیم خانوم ! شما رفتی حاجی حاجی مکه هاااااا
خبر خاصی نیست ! خبر سرشلوغی و بیمارستان و بیمارستان و گاهی نقاشی و گاهی شعر و اینا ...
ممنون ، خشن دوست دارم ! خشن قشنگ تره ! ابهت داره دیگه :)) 
باید با منشی م هماهنگ کنم :))
ممنوووووووووووووونم بازم
کی میای ؟
اومدی قبلش خبرم کن یه نگاه به برنامه م بندازم
محتاجیم به دعا و ملتمس دعا

سلام

دعوتید به اشتباه یه شاعر اشتباهی[گل]

پاسخ:
سلام شاعر اشتباهی
ممنون از دعوتت
حـــــتــــما خواهم خوندتون ...

من شناگر نیستم ، غرق توخواهم شد؛ ولی

فرق چندانی ندارد ناجی ام یا نابلد ؛



برگرفته شده از namaei-mortezaei.blogfa.com
 
بی نظیر بود
پاسخ:
ممنونم شاعر اشتباهی عزیز 
آفرین به تو گلم

سوال:
1.ربط بین مرموز بودن و آرام بودن چیه؟ چرا مرموز نباید طوفانی بشه؟
2.با پیچ و تابش ، چیو می‌بره؟
3.وقتی باطنشو میبینی(و میفهمی که بسیاااار بده) چرا عاشقش میشی؟

بیتِ "من شناگر نیستم..." خیلی قشنگ بود
بیت بعدیش هم اگرچه خیلی خیلی قشنگه ولی میشه روش کار کرد تا بشه اون سه نقطه ی آخرشو برداشت ، و جمله یا جملات کامل و مستقل از توش در آورد.
بیت آخر زیبایی بیت های دیگه رو نداشت

آفرین شاعر همیشگی(:
پاسخ:
ممنونم عادله ی عزیز 

1. خودم با این بیت مشکل دارم ! اتفاقا وقتی کسی مرموز هست میشه باور کرد که هر دفعه شکل جدیدی باشه ! اولش اینطور نبود و گفته بودم آنقدر آرام هستی سخت باور می کنم / بعد که دیدم دو تا آرام تو بیت اومده تغییرش دادم ! مشکل معنایی داره به نظر خودم! البته برای یکی از دوستای شاعرم که همیشه براش شعرامو میخونم خوندم گفتم هیچ مشکلی نداره و مفهومش درست و رسات ! دیگه نمیدونم !
2. وقتی گفتم دور پا می پیچه معلومه که چی رو میبره دیگه ! لازم نیست کامل شرح بده آدم ! وقتی موج دریا دور پای آدمای لب ساحل می پیچه چه کار میکنه ؟ خب اونا رو می کشونه تو دریا دیگه !
3. این سومی رو نمیتونم جواب درستی بهت بدم ! هرچند خودم تجربه نکردمش ولی واقعیت داره ! به خصوص در مورد جنس مونث ، وقتی که خیلی زیبا و جذاب باشه طرف مقابل رو یه جورایی سحر میکنه ! شبیه جادوگر ! ( البته اگه بخوایم بحث کاملا جدی داشته باشیم و عاقلانه تجزیه و تحلیل کنیم این عشق هایی که از سر زیبایی هست و طرف کورکورانه عاشق میشه مسلما نتیجه ای نداره ! ولی خب این فقط یه شعره که سراسر اغراق و مبالغه ست و یه جاهایی ش فقط داره کورکورانه تصمیم گرفتن رو آموزش میده :)) شما جدی نگیر ! )

خوشحالم که این بیتو پسندیدی !
اون سه نقطه رو خودم دوست دارم ولی اونی که تو میگی هم خوبه !
بیت آخر رو هم انتظار داشتم بپسندی ! خودم دوست دارم اینطور غرق شدن رو ! یعنی نابود شدن در راه عشق ! یعنی شهید شدن تو این راه ! 

ممنووووونم بازم !

۱۲ دی ۹۲ ، ۰۰:۵۸ علی شاه نظری
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام و عرض ادب

دوسالی میشه که به اینترنت دسترسی نداشتم.حالا که از شما غزل خوندم،پیشرفت فوق العاده ای احساس کردم.

***** *** **** *** *** *****

*** **** **** ******** ***** *****

پاسخ:
سلام آقای شاه نظری گرامی 
ممنون از حضورتون و لطفتون ! آدم اگه تو مسیرش پیشرفت نداشته باشه باید بگرده مشکل رو پیدا کنه !
در پناه خدای مهربان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی