دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

.................. نورا سادات نمائی مرتضائی ..................

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

پائیز کم آورده بود !

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۷ ب.ظ




پائیز کم آورده بود!

مقاوم تر از اینها بود که زرد بشود،

"ســــَـــرو " ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مـ نمائی مـ






موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۲
نورا سادات نمائی

نظرات  (۸)

۰۲ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۶ طرحــواژه
باید درگیر زیبایی تصویر شد یا انتخاب کلمات و مفهوم؟
پاسخ:
تصویر که کار نقاش بزرگ ونسان ونگوگ عزیز هست و نمیشه درگیرش نشد !
در مورد مطلب هم لطف دارید ، ممنون

من اصلا نمیتونم ارتباط برقرار کنم انگار همه چیز دارن میلولن...

پاسخ:
با چی نمی تونی کنار بیای ؟
با نقاشی یا شعر ؟
اگه با شعره که نمی تونم برات کاری کنم ،
ولی اگه با نقاشیه که باید بگم نقاشی ونگوگ عزیییییییز حرف نداره ! عاشق این سبک ِ لولیدنشم ! البته بهتره بگیم پیچ و تاب !
میدونستی که استفاده از منحنی در نقاشی نشون دهنده ی خلاقیت ِ ؟ این سبک ِ ونگوک نشون دهنده ی خلاقیت بالاشه ! روی تصویر کلیک کن تا بقیه ی آثارش رو توی صفحه ش ببینی + زندگینامه !

۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۵:۲۸ ندا خاوری
یا رب...
فهمیده ام که؛
به اندازه ی همه ی نگرانی هایم، تو را نشناخته ام...

منوره سادات عزیز، پایدار باشی چون سرو.
پاسخ:
سلام ندای عزیز
ممنون از بداهه ی تفکربرانگیزت

و ممنون از دعای خیلی خوبت
امیدوارم من و شما و همه ی مردممون مثل سرو باشیم ! به خصوص این روزها که همه ی فصل های سال پائیزه ! 
به امید روزی که بهار بیاد و نره ...

در پناه حق
۰۵ مهر ۹۲ ، ۲۰:۰۰ محسن فصیحی
همیشه ات بسان ســـــــــرو ، راست قامت و سبــــــــــــــــز
پاسخ:
سلام آقای فصیحی
ممنون از حضورتون و نظر زیباتون ...
و شما نیز سرواندیش باشید همیشه ...
در پناه حق
من تا الآن فکر میکردم خودت این نقاشیو کشیدی
پاسخ:
:))
دوست داشتم من کشیده باشمش !
دوست دارم بکشمش !
ولی متأسفانه کار من نیست و کار ونگوگ عزیز ِ ! :)
چقدر خوب که این فکر رو کردی :)

راستی نقاشی های خودم یه امضا داره ! یه خط خطی هایی کردما ! همون امضامه :) میگن مثلا امضای هنری :))
ای بابا1 تو دیگه مثل بقیه نشو  که هرچیو می‌بینن می‌گن مُدِ! تو هم نگو خلاقیت... اگر اینجوری باشه استغفرالله استغفرالله... کرم آخرخلاقیت خدا می‌تونه باشه.
پاسخ:
عزیزم هنر توی این اثر موووووووووج میزنه !
دلیل نداره اگه نمی پسندی بزنی تو فک ِ هنر و داغونش کنی !
کار ونگوگ حرف نداره ! 
شاید شما طالب سبک رئالیسم باشی ! ولی سبک های نقاشی متفاوتی وجود داره که هرکدومش لذت خاص خودشو داره و مخاطب های خودشو !
۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۳:۳۵ سیدعلیرضا

سلام خانم نمایی

عکس و شعر باهم قشنگه

شعر شما کم از نقاشی ونگوگ نداره

لبریز شعر باشید همیشه

پاسخ:
سلام آقای جعفری
ممنون
از این حرفا نزنید که تن ونگوگ تو گور می لرزه ! بیچاره کلی تلاش کرده تا به شهرت رسیده :)))
در پناه خدای خوب باشید
میدونی به نظر من ونگوک به بیماری پارکینسون مبتلا بوده و به همین دلیل نقاشی‌هاش اینجوری می‌شده حالا شما میخوای یه سبک جدید ببینید خب قضیه‌اش یه چیز دیگه ست....
پاسخ:
باشه !
گربه دستش به گوشت نمی رسید ، میگفت پیف پیف ، بو میده !!! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی