دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

.................. نورا سادات نمائی مرتضائی ..................

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

قاصدک هایم برگشته اند ...

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰ ق.ظ



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۷
نورا سادات نمائی

نظرات  (۷)

۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۳:۳۳ سیدعلیرضا

سلام

سکوت می کنم چون زیباست...

پاسخ:
سلام آقای جعفری
ممنون از لطفتون
خوبه که پسندیدید 
خب این قاصدک‌ها هم قاصدک روغن نباتی هستن دیگه! کاری از دستشون بر نمیاد!  بی‌چاره‌ها بنیه ندارن.
پاسخ:
بنیه دارن بابا ! کل جهان رو هم اتفاقا چرخ زدن ! 
سلام
ما که کلاس اول بودیم، بچه های کلاس سوم و چهارمی مون این قاصدکایی که کنار دیوار حیاط جمع میشدن رو برمیداشتن میذاشتن کنار گوششون
منتظر پیغام آشنا بودن
خخخخخخخخخخخخخخخخ

حالا این عکس بود یا نقاشی یا کار ونگوک یا داوینچی یا باب راس یا نمایی یا و غیره؟
عاغا توضیحم بده دیگه!
پاسخ:
سلام دختر خوب 
ما هم از اینا کارا میکردیم ! ولی من هیچوقت باور نداشتم :))))

عزیز ِ دلم
یه شعر کوتاه ِ که توی فتوشاپ روی یه عکس آماده از اینترنت تایپ شده و مقداری ادیت شده است! 
نقاشی نمی باشد که کار من یا ونگوگ باشه! عکسش نمیدونم کار کی می باشد ، ادیت و کنار هم چینی رو بنده در فتوشاپ انجام دادم

عاغا بازم توضح میخوای ؟
سلاااااااااااااااااااااااااام عزیییزم زیباست واقعا 

من که هرچقدر منتظر قاصدکت نشستم نیومد !!

قاصدک نمیفرستم برایت،خودم می آیم!!!

خوبی چطوری؟چه میکنی ؟ما که دلمون کوچولو شده برات!!
سلام برسون به امید دیدارت هستم به زودی انشا...

التماس دعااااااااا
پاسخ:
سلااااااااااااااااااااااااااااااام به دوست ِ همیشه خیلی دوستم
ممنون عزیز
من که بیشتر دلتنگتم ! 
از کامنتت بوی آمدن می آید ! چه خووووووب ! خواستی بیای زودتر خبر بده ! حالا با قاصدک نشد با تلفن با ایمیل با قاصدک های روز :)

من خوبم! البته خیلی هم خوب نیستم ! درگیرم با همه چی ! با کلی موضوع ! با زندگی و مشغله هاش !
حالا بیا تا یه کم باهات بحرفم 
سلام رسوندم و سلام می رسونن

محتاجیم ... 
التماس دعاااااااااااااااا :)

۰۸ مهر ۹۲ ، ۲۱:۳۲ محسن فصیحی
قاصدک چند صباحی ست که من مظطربم

منتظر تا تو بیایی به بَرَم

معتکف بر حرم ِ پنجره ام

قاصدک

قاصدک ، هان چه شده است یار مرا؟

از چه رو خسته و دلگیر چرا؟

قاصدک یار سفر کرده کجاست؟

آن مه خال سیاهِ شب تارم به کجاست؟






پاسخ:
بسیاااار عااااالییییی 
ممنونم آقای فصیحی از بداهه ی زیباتون
در پناه خدای مهربان باشید
۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۲:۰۷ طرحــواژه
سلام..خیلی زیباست
برای بقیه کارهاتون از فونت نیریزی و نبی هم استفاده کنید
تو شعروگرافی از نستعلیق استفاده نمیشه


پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
و پیشنهادتون

چرا استفاده نمیشه ؟ مگه قانونی داره ؟ 
قانون زیبایی شناختی و جایگاهی که برای خطوط تو طراحی ها قرار گرفته
 و قوانینی که به خاطر کثرت استعمال تشکیل شده
پاسخ:
نمیدونم !
خط نستعلیق که در زیبایی شناختی حریفی نداره ! 
فونت های مختلف رو برای اینکه پوستر یا چیزی طراحی کنیم ازش نیاز داریم توی فتوشاپ تصویرش کنیم و واج هاش رو جابجا کنیم و یه ادیتی بزنیم روش ولی نستعلیق از این نظر هم کمتر نیاز به ادیت داره ! 
به هر حال ممنونم از نظرتون ، باز هم به نظرتون فکر میکنم :)
در پناه حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی