دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

.................. نورا سادات نمائی مرتضائی ..................

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

"دریا"

جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۵ ق.ظ

دریا

 

 

 

انتظار بیجایی ست

که رود بایستد

و دریـــا

به سمتش جاری شود،

انتظاری که

بنده ها از خداوندشان دارند

و با این هـــَــمه

رودها

برکــه ها

و حتی گودال ها

از دریا بی نصیب نخواهند بود

"دریـــــا"

بال در می آورد

پرواز می کند به سمت آسمان

ابــر می شود

و در دهان تمام تشنگان

می بارد ...

 

 

نورا سادات نمائی

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۶
نورا سادات نمائی

نظرات  (۱۷)

۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۳:۵۱ ندا خاوری
سلام.انشاالله که هممون قدر این دریای بخشنده رو بدونیم.
خیلی زیبا بود عزیزم.
پاسخ:
سلام به ندای عزیزم
ممنون
انشاالله .... 
...
...
۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۵:۳۸ طرحــواژه
یاد این افتادم
باران که در لطافت طبعش خلاف نیست
در باغ لاله روید و در شوره زار خس
پاسخ:
ممنون طرحــ ـــواژه ی گرامی

در باغ لاله روید و در شوره زار خس ... 
۲۷ مهر ۹۲ ، ۰۸:۴۹ نکویی‌چی
ای بابا! دوباره از این شعر بیخوداااااا گذاشتی؟
شعر نداری ننویسی بهتر از این شعرهاست.
پاسخ:
ok
قشنگ بود(:
پاسخ:
:)
قشنگ بود
و امیدوار کننده

جزاک الله خیراً
پاسخ:
ممنون عادله ی عزیز

دعات قشنگ بود خیلی 
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۲:۵۲ محسن فصیحی
خدایا مباد که بسان سنگ پشت کوچکی باشم که سنگ بر پشتم انچنان سنگینی کند که مرا به ساحل امن تو نرساند .
رحیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــما ; 
ابر و خورشید و کائناتت را برای من و خدمت به من خلق کردی ولی باز ، من بسان نهالی هستم که تاب و توان طوفانهای سهمگین دنیا را ندارم . با من بسان نسیم رفتار کن .
---------------------------------------------------------------------------
سرکار خانم منوره سادات نمائی مرتضایی ;
عید سعید غدیر خم رو  به شما دوست عزیز و خیلی خوب تبریک و شاد باش میگم
امید که هماره ی زورگارتون عیـــــــــــــــــــــــــــــــد باشه .

پاسخ:
سلام آقای فصیحی گرامی
ممنون از حضورتون و تبریکتون 
هرچند با تأخیر ، عید شما هم مبارک و سرشار از شادی باشید همیشه 
در پناه خدای شادی ها ...

حضرت زهرا (س):

مثل الامام مثل الکعبه، تؤتی و لاتأتی

امام مانند کعبه است، باید به سوی او رفت و او به سوی کسی نمی‌آید...

 

به قول یکی از دوستان،

امام زمان آمدنی نیست

آوردنیست....

 

 

 

با مهر و صفا

هـــــ ورانه

پاسخ:


چه حرف تأمل برانگیز و جالبی ! آمدنی نیست ، آوردنی ست ...

ممنون از حضورتون
به ضرورت امدم دراین جهان وبه حیرت زیستم وبه کراهت میروم.(افلاطون)
پاسخ:
همون گرامی ،
افلاطون راست میگه !

بعد عمری دوباره دیدن تو، مانده ام بی قرار یعنی چه؟

عصر هر روز راس ساعت 5 ، قصددارم فرار یعنی چه؟

در جواب سکوت من گفتی می روی تا دوباره برگردی

می روی عشق من نمی دانی، بازی روزگار یعنی چه؟

رفتی و بی تو کل تقویمم، فصل تکراری زمستان شد

آه اردیبهشت زاده ی من! بی تو دیگر بهار یعنی چه؟

مثل ماهی کوچکی ناگاه ،دل به دریای کوسه ها زده ام

تو که حال مرا نداری تا ،حس کنی بی گدار یعنی چه؟

یک نگاه تو گیج و مستم کرد، توی آیینه خوب دقت کن!

مطمئنم تو هم نمی فهمی قهوه ای خمار یعنی چه؟

آه با این همه نمی مانم، می روم تا به تو بفهمانم

توی قانون عشق بازی من ،معنی شاهکار یعنی چه؟


تشکروافردارم مارا سر نزدی(سر مارانزدی) اصلا بی خیال همینکه مینویسید وما هم میخوانیم کافیست



پاسخ:
سلام آقای یگانه ی گرامی :)

شعر که عاااالیییی بود و بسیار لذت بردیم ،
عذر تقصیر بابت کوتاهی !
انشا... که جبران میکنم ...

در پناه خدای خوووووب ...
به آنهایی که دوستشان دارید بی بهانه بگویید دوستت دارم
بگویید در این دنیای شلوغ سنجاقشان کرده اید به دلتان
بگویید گاهی فرصت با هم بودنمان کوتاه تر از عمر شکوفه هاست
شما بگویید، حتی اگر نشنوند...
پاسخ:
ممنونم ندای عزیز از کلام شیرینت :)
بی بهانه دوست داشتن قشنگ ترین حسیه که آدم میتونه داشته باشه
در پناه خدایی باشی که ما رو بی بهانه دوست داره ! اون هم با این همه بدی که ما داریم !

سلام چطوریییییییییییییییییی همساده قدیمی!!؟؟

چه خبرا خوبی عزیزم خوشی سلامتی///؟؟

با متن زیبایی به روزم و منتظر حضورت (اینه

این دفعه می خوام در مورد یه قرار با هم صحبت کنیم.

هر کدوم ما وقتی که با یه شخص مهمی قرار ملاقات داریم، از دو ساعت قبلش حاضر می شیم،

خودمون رو مرتب می کنیم، ...)

راستی سپید زیبایی بود آورین باریک!!.

سلام برسون

التماس دعا حرم رفتی ماروهم دریاب!

خدانگهدار دوست جونمم

پاسخ:
به به ! سلـاااااااااااااااااااااام همساده خوشگلمون :)
خوبی ؟
منم دلم برات اندازه ی سر سوزن شده !
من خوبم ، تو خوبی ؟
خبر مبر همون سلامتی قدیمی ، خبر جدیدی نیست 
ممنون
بزرگواریتو میرسونم
محتاجیم به دعا ، چـــشم 
شما هم ما رو بدعا
الان میام قرارتو میخونم ، خوشم اومد از این پستت ! کلا من از قرار مدار خوشم میاد ! به خصوص این قرارهایی که آدم با خدا یا با خودش میذاره !
خدا نگهدارت باشه همیییییییشه

سلام مجدد به منوره جوووووووووووووووووووووووووووووووون

مرسی قربونت منم خوبم شکرخدا ممنون از حضور گلت.

خوش باشی الهییییییییییییی

 

هر وقت یاد اون دفعه میوفتم که کلی باهم خندیدیم !!!! خندم میگیره خیلی جالب بود !!!!یادته که!!؟؟؟

بای بای  گلم

 

 

پاسخ:
به به !
سلـــااااااااااام به دوست گــــــــــــــــــُــــــــل خودم !

هرچند کوتاه همدیگه رو دیدیم ، ولی خیییییییلییییییی چسبید ، به خصوص اون ریسه رفتن ها :)))))
دلتنگ خنده هات شدم !

خدا نگهدارت باشه دختر خوووووووب
۱۲ آبان ۹۲ ، ۱۱:۴۲ چراهای ذهن من
سلام علیکم
وب خوبی دارید. خوشحال میشم که به منم سر بزنید.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام
ممنون
به چشم
سلام
باعرض ادب.
به نظرشما چی افلاطون راست نمیگه؟
نظر شما چیه؟؟؟؟ ایا شما به انتخاب خودتون اومدین به این دنیا؟؟
خوشحال میشم بدونم
موفق باشی
پاسخ:
سلام

تقدیر من از روز ازل زیبا بود
تصمیم خدا برای من دنیا بود
من "باشم" و از عدم بیایم به وجود
در بود و نبود من خدا پیدا بود 

در پناه حق

۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۰:۵۰ چراهای ذهن من
سلام علیکم
ممنون که سر زدین.
چهارشنبه ها بازم بهم سر بزنید .امیدوارم نظرات خوبتون دوباره ببینم.
موفق باشید
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
انشاالله به چشم ...
در پناه حق 

شایدحق باشماست

هرکسی یه دید گاهی داره

ممنون ازشما به خاطرسرزدن به وبلاگم امیدوارم دوباره ماروشرمنده کنین...

یاحق

پاسخ:
خواهش میکنم ، کار خاصی نکردم !
در پناه خدای خوب باشید همیشه
سلام. زیبا بود بانوی شاعر.مدتی کم سعادت بودم.
پاینده و پیروز باشید
پاسخ:
سلام گرامی
ممنون از لطفتون
در پناه خدای خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی