دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

.................. نورا سادات نمائی مرتضائی ..................

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

سـیــّــد هستم !

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۱۶ ق.ظ

 

 

 

بنده از نسل شما هستم و سید هستم

آآآآه ، شرمنده که یک تکه ی زائد هستم

 

مثل یک سیب که سرخ است ولی کرم زده

از درون پوکم و آلوده و فاسد هستم

 

می شود آب ِ نجس پاک اگر کــُــر باشد

حکم ِ من آب قلیلی ست که راکد هستم

 

شمر مثل سرطان کل جهان را پر کرد

دست بر چانه زده مانده و شاهد هستم

 

باید از داغ شما آآآآآآآب شوم ، "ذذذووووب" شوم

آنقـَـدَر ســَــنگ دلم ، ســـَــنگ ، که "جامد" هستم

 

می کنم چند شبی بر تن خود مشکی و بعد ...

به خیالم چـِـقَدَر بند عــقـایـد هستم !

 

بر سر کوچه ی مان مسجد خوبی ست ولی ،

تا چه حد مشتری و طالب ِ مسجد هستم ؟

 

چقدر پیروی از سیره ی تان کرده ام ، آآآآآه

موجب ننگ شما هست که سید هستم !

 

 

 

نورا سادات نمائی

 

 

 

پ.ن : وقتی بهم میگن سیدی ، دعا کن ؛ دلم کــُــلی میگیره ! یادم میاد اوج ِ بدبودنمو !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۶
نورا سادات نمائی

نظرات  (۲۳)

جز یک نسب که از تو به خود بسته کیستم

من آنچنان که آل علی هست نیستم

اما مرا مران ز خود ای مرتضی علی

تا چشم داشتم به حسینت گریستم

پاسخ:
چه شعر خوبی !
ممنون ...
۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۳:۳۷ چراهای ذهن من
سلام علیکم
زیبا بود.
التماس دعا
پاسخ:
سلام 
ممنون از لطفتون
به چشم ، بنده هم التماس دعا دارم 
سلام
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم
بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم
فردا که کسی را به کسی کاری نیست
دامان حسین اگر نگیرم چه کنم
التماس دعا ...
پاسخ:
سلام 
فردا که کسی را به کسی کاری نیست ... 
بنده هم التماس دعا دارم 
۱۶ آبان ۹۲ ، ۲۳:۳۷ اباسط حاتمی
سلام خانم مر تضایی بلاخره موفق شدم در بیان ثبت نام کنم/اشعارت را هم خواندم فک می کنم میتوانید نوع خاصی از شعر آئینی را بسرایید زاویه ی دیدت متفاوت و بسیار زیباست/ در چند روز آینده کتابترا تهیه خواهم نمود/به امید شعر های بیشتر.

پاسخ:
سلام آقای حاتمی گرامی 
تبریک :) خب پس آدرس وبلاگ بیانتون رو اینجا بذارید تا سر بزنیم به وبلاگتون 
ممنونم از لطفی که داشتید
خوشحال میشم که شعرهای بنده رو بخونید و نقد و نظرات خوبتون رو بشنوم 
در پناه خدای خوب باشید همیشه
درود به خانم نمایی عزیز با این شعر بسیارزیبا واندیشمندانه
استفاده کردم
پاسخ:
سلام آقای یگانه ی گرامی 
ممنون از حضور پرمهرتون :)
در پناه خدای خوب باشید همیشه 
التماس دعای ویژه دارم

سلام

التماس دعا

پاسخ:
به به !
سلام خانم کم پیدای پست نذار ! 
کجایی ؟
محتاجم ، به چشم
منم التماس دعای ویژه ...
سلام

شعرای شماهم بسیار قابل ستایش هستند

آمدم تا آدرس وبلاگ شاعر 19 ساله را برایتان بگذارم
hana-s.blogfa.com

در پناه حق باشید
پاسخ:
سلام گرامی 
ممنون ، لطف دارید
خیلی خیلی کار خوبی کردید ! ممنون از معرفی 

همیشه در پناه خدای خووووب باشید
۲۴ آبان ۹۲ ، ۰۹:۰۶ شهریار شفیعی
با سلام و درود 

دعوتید به سپیدی کوتاه 
صمیمانه چشم به راه نقد و نظر شما بزرگوار 

سپاس 
پاسخ:
سلام آقای شفیعی 
ممنون از دعوتتون
۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۸:۳۴ طرحــواژه
سلام
وقتی به من این حرف رو میزنن
یاد این می افتم
پسر نوح با بدان بنشست...
راستی شعرتون خیلی زیبا بود
پاسخ:
سلام طرحـــواژه ی گرامی
پسر نوح با بدان بنشست ... همینطوره ! 
ممنون از لطفتون
یه رفیق سید دارم که تا یه چیزی بهش میگم میگه مواظب شرف من باش!!!
بعدم تا من یه مرگم میشه میگه بیا شالمو بهت بمالم!!!

یکی انقدر شکسته نفس میشه
یکی هم اونقدر متکبر!!!

این 4سال باید معتدل بود. بنابراین شما سادات برای ما عزیزید، ولی ازتون انتظار مسیحادم بودن نداریم. مثل ما آدمید.
شعرت هم زیبابود سید!
حالا دعامون کن
پاسخ:
سید که از خودش چیزی نداره که بخواد متکبر بشه ! 
ممنون از لطفت عادله ی عزیز
به چشم ، دعا می کنم . منم محتاج دعات هستم 
راستی این هفته احتمالا بتونم برم انجمن ، ببین میتونیم با منیره هماهنگ کنیم و بریم ؟

سلام سید جونمممم خوبی ؟؟عزاداریهات قبول باشه .

شعرت بسیار زیبا بود !

آفریییییییین

دلم روز به روز تنگ تر میشود!مانده ام چشم براهت اما ...

الکی دلم را صابون زده ام !تو نمیایی.......

سلام ویژه برسون

ملتمس دعام

قربونت

 

پاسخ:
سلام بر الی عزییییییییییییز ! خوووبی تو ؟
ممنون خواهر ! عزاداری شما هم قبول ! 
شعر هم نوش جونت
ما نیز دلمان روز به روز تنگگگگ تر می شود ! ولی ما میدانیم که شما می آیید ! دلمان را هم آنقدر صابون زده ایم که مثل یک وان حمام پر از کف ، کف کرده است !

بزرگواریتو می رسونم عزیز :))
مواظب خودت باش
برام دعا کن عزیزم 
۲۹ آبان ۹۲ ، ۰۲:۳۷ مجتبی سپید
سلام شاعر بانو
صفای مرامت این صفحه لحظات خوبی داشت سرفراز باشی همیشه
پاسخ:
سلام آقای سپید گرامی 
ممنون از لطفتون ! نوش جان ...
در پناه خدایی که هرچه لحظه ی خوب است از خودش نشأت میگیره ...
۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۵:۴۳ قطعه نوزده
سلام
غزل خوبی بود
زبان ساده صمیمی و یکدستی داشت و ارتباط عمودی و افقی به خوبی توش رعایت شده بود
پاسخ:
سلام آقای باقری گرامی 
ممنون از لطفتون
شما هم اشعار خیلی خوبی دارید !
در پناه خدای مهربان باشید و سرشار از شعر و شعور ...

سلااااااااام *

خیلی خوشحالم ازاینکه بعدازسالها پیدات کردم عزیزم*

به قول شاعر  

روزهاگر رفت گو رو باک نیست...

تو بمان ای آنکه چون تو پاک نیست ...

التماس دعا

 

پاسخ:
به به سلـاااااااااااااااام دوست قدیمی مریم خانوم  :) :* 
محتاجم و ملتمس دعا 
در پناه خدای خوووووووووووووووووووب
۲۹ آبان ۹۲ ، ۲۱:۳۵ سیدمجتبی (ترشه)

سلام

واقعا از شعرتون لذت بردم

به نظر اینجا بیشتر محمل شاعرانه. شاعر نیستم ولی شعر را دوست دارم.

 گه گاهی می نویسم.

موفق باشید

پاسخ:
سلام آقای اردکانی گرامی 
ممنون از لطفتون
بله اینجا شعرهام رو میذارم ، وبلاگ خوبی هم دارید ، خدا قوت
در پناه خدای خووووب باشید ...

ای بابا منوره زنده‌ای؟

اگه هستی یه نشونه بده بدونیم هستی.

پاسخ:
آره زنده م 
بیا اینم نشونه :)

سلام ...

احوال دوست شاعرم چطوره ؟

نکنه رفتی  حاجی حاجی ....

پاسخ:
سلام به دوست قدیمی :)
من که خوووووبم
نه نرفتم حاجی حاجی ! هستم در خدمت 
الساعه یه ایمیل واست میفرستم دوستجووووون 
۱۵ آذر ۹۲ ، ۱۶:۵۴ آرزو آقابابائیان
یا لطیف

بسیار عالی بود منوره سادات عزیز
پاسخ:
سلام به خانم آقا بابائیان عزیز 
خوشحال شدم تشریف آوردین 
ممنون از لطفتون خانم هنرمند 
سلام دوستم.
خوب باش خوب خوب ...مثل نوشته هات
پاسخ:
سلام دوست خوبم 
منصوره ی عزیز 
ممنون از حضور مهربونت ، لطف داری ، چشم سعی میکنم خوب باشم :)

سلام خواهر

مثل اینکه همفکرهای تو کم نیستن قبلا از شما سپاسگذارم

خوشحال میشم اگه منو قابل بدونیدو یه سر به وبلاگ من بزنید

گپ خودمونی در باره مسائل اجتماعی

 

پاسخ:
سلام گرامی
میام به وبلاگتون ، ممنون از دعوت 
۰۲ دی ۹۲ ، ۱۵:۴۰ عصر آسمان
گفتی که از نسل علی هستی..کاش مادر ما هم زهرا بود...


پاسخ:
کاش شیعه ی واقعی باشیم ! هرچند سید بودن افتخارِ...
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۲۵ مصطفی فتاحی اردکانی
خیلی خوشمان آمد
پاسخ:
ممنونم ! خوشحالیم که مورد پسندتون واقع شد 
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۲۱ سید محمد نجفی
درد مشترک
پاسخ:
کاش پی درمان باشیم ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی