دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

.................. نورا سادات نمائی مرتضائی ..................

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

دوستم داری!

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ

 

راضی نخواهم شد به این اشعار، کافی نیست

توصیفــــِ احـسـاسَـم به تو کار قــــَـوافی نیست

 

نورا سادات نمائی

 

 

پ.ن: روزگار خوبی دارم؛ هر روز بیشتر از قبل دوستت دارم! هرروز بیشتر از قبل دوستم داری! و همین دوستن داشتن کافیه که احساس خوشبختی کنم! نزدیکِ عیدِ! سال 1395 در حال اومدنِ! با ناز داره میاد بهار! بوی خوشش پیچیده تو ثانیه هام! ممنون که دوستم داری! ممنون که اجازه میدی دوستت داشته باشم! ممنون که سالمو نو کردی و هنوز هم فرصت دارم برای خوب شدن! ممنون...

 

 

عیدتون مبارک، سالتون خوش، عمرتون پربرکت

 

 

 

نظرات  (۴)

سلام
خواندنِ اشعارِ زیبا از شاعری جوان و خوش‌ذوقی چون شما، آن هم در آستانه تحویل سالِ 95، بسیار لذت‌بخش بود.
سالی پربار و توأم با ایمان و خوبی‌ها را برایتان آرزومندم
از این‌که اشعارتان را در کتابی چاپ کردید که «جایی را اشغال نمی‌کند!»، بسیار خوشحال شدم.
پاسخ:
سلام گرامی. ممنون از حسن نظرتون و دعای خوبتون؛ 
براتون از خدا سال خوب، سالهای خوب و خاطره انگیز و پرموفقیتی طلب میکنم. در پناه خدای مهربان باشید
۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۳۷ سید محمد مهدی میرزاامینی
سلام.
عیدتون مبارک 
شاد و سلامت و پیروز باشید
پاسخ:
سلام گرامی، ممنون
عید شما هم مبارک؛ 
سال و سالهای خوبی در پیش داشته باشید ان شاالله...
سلام
تازه این‌جا را پیدا کردم، چقدر خوب که پیدا کردم!

دقایقی که من و دوستانم مهمان ابیات دلنشین شما بودیم، بسیار مغتنم بود.
انصافاً مهمانی خوبی بود. خدا به ذوق میزبان برکت دهد..

عزتتان روزافزون، توفیقتان مستدام.
پاسخ:
سلام بزرگوار
لطف دارین، خوشحالم که به مذاقتون خوش اومده ...
ممنون از دعای خوبتون
در پناه مهربانترین
سلام
از کتاب دومتان خبری نشد
پاسخ:
سلام بزرگوار
نه هنوز! ان شالله در آینده ای نه چندان دور... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی