دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

.................. نورا سادات نمائی مرتضائی ..................

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

کارخانه ی عشق

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۱۱ ب.ظ

حرم حضرت معصومه (س)


 

 

تمام هستی و هر-آنچه در جوار تو هست

برای اینکه تو هستی! به اعتبار تو هست!

 

به جای کعبه ، به دور تو می شود چرخید

که هرکجا که تو باشی ، خدا  کنار ِ تو هست

 

تو آفتاب و جهان هم طواف می کــُـنـَدَت

هزار زائر دلداده در مدار تو هست

 

نه فاطمه وَ نه معصومه نیستی بانو

خداست نام تو ، معصومه مستعار تو هست!

 

تو هرچه را که بخواهی، فقط بفرما : "کــُــن"

بدون شک "فیکون" ها به اختیار تو هست

 

خدا نگفته ولیکن بعید اصلاً نیست؛

که کلِّ کون و مکان کار و شاهکار تو هست

 

تو کارخانه ی عشقی و عشق می سازی

و عشق معجزه ی ناب و آشکار تو هست

 

بگو به آدم و حوّا ، هبوط یعنی چه ؟

بهشت روی زمین است و آن مزار تو هست

 

بگو به آدم و حوّا که در بهشت ِ زمین

به بند می کشی ابلیس و او شکار تو هست

 

و سیل و زلزله هرگز نمی شود نزدیک،

به قم ؛ که تابع و تسلیم ِ اقتدار تو هست

 

بهشت شعبه دیگر ندارد ، امـّـا نه!

بهشتِ مشهد و شاهی که از تبار تو هست ... ؛

 

که جان من به فدایش! چقدر بی تاب است،

چــقــدر فاصله دارد و َ بی قرار تو هست

 

هنوز هم که هنوز است نگاه می کند او

و چشمهای سفیدش به انتظار تو هست ...

 

 

ــــــــــــــــــــــــمـ نـ مـــــــــــــــــــــــ 

 

 

 

پ.ن : هدیه از بانوی خوبم به من ، در روز تولدش !!!





نظرات  (۱۳)

مبارک باشه این غزل
و قبول باشه

و زیبا بود
و دستت درد نکنه
و خوشا به سعادتت

بابت این غزل شیرینی نمیدی؟ :دی
پاسخ:
ممنوووونم
یه چند وقتی بود شعر نگفته بودم ! فکر کردم دچار قحطی شعر شدم !

۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۱ سید محمد مهدی میرزاامینی
خیلی خوب
روزتون هم مبارک

با خانم آ ... دل ... ه موافقم جسارتاً مخصوصاً بند آخر
:)
پاسخ:
خیلی ممنون !



سلام  مَنگول جان!

بابا ایول داری!!!!

م‍ ن‍ م‍ متشکریم-

م‍ ن‍ م‍ متشکریم-

م‍ ن‍ م‍ متشکریم-

آره شیرین‌تر از شعر شیرینیه

این دفعه که خوب نبود واسه همین باید دفعه بعدم باید حساب کنی

پاسخ:
سلام 
اینطوریاست ؟! :))
ببین این دفعه نصف آب معدنی رو مهمونتون کردم
نوبت نکویی چیه

یاردبستانی جان!
بیا وسط میدون
انشاالله دفعه ی بعد از بعدی ، ساندیس و تیتاپ مهمون منید
با کلی منّت
یو ها ها ها
پاسخ:
نه بابا !
ما راضی به زحمت نیستیم !
شربت آبلیمو درست کن بیار دور حرم بشینیم بخوریم ! 
اینجوری میترسم حسابت خالی شه ! :))
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۷ ال.........ها .........م
سلاااااااااااااااااااام دوست جونم
خیلی زیباااااااااااا بوووود آفرین احسنت 
منم شیرینی میخوامااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مرسی از حضورت خوشحال شدم بازم بهم سر بزن.
وبلاگتم قشنگههههه!!!

راستی چه خبراا؟
یه موقع بخبر یه چتی کنیم دلم تنگ شده برات!!!
سلام برسون اهل بیت رو
بایییییییی
بوووس

پاسخ:
سلام دوست خیلی خوب
ممنونم ، دلم خیلی برات تنگ شده
تو بیا قم ، شیرینی هم میدیم ! چه میشه کرد دیگه ... :)
بزرگواریتو ...
سلام به خانم نمائی
 میلاد با سعادت حضرت فاطمه ی معصومه (س)رو بهتون تبریک میگم
و همچنین روزتوم مبارک باشه
غزل خوبی بود
آفرین
قبول باشه
تا آنان عنایت نکنند، شعری گفته نخواهد شد.
کسی نیستم که درباره ی شعر آیینی نظر بدم
اما نکته ای رو خواستم بگم، و اونم اینه که به نظرم دادن نسبت خدایی یا صفات پروردگار به اهلبیت(ع) و امامزادگان(ع) کار درستی نباشه، شاید نظر شما چیز دیگری ست!!
بگذریم
از خواندن غزلتون لدت بردم و بیت های خوبی داشت
رفتین حرم بی بی(س) ما را هم دعا کنید
لبریز شعر باشید همیشه
پاسخ:
سلام آقای جعفری
ممنون ، بنده هم این عید رو تبریک میگم ! التماس دعا
در مورد غزل هم ممنون
نسبت که ندادم ! اغراق بود ! ولی منتظر واکنش بودم ! احتمالا تجدید نظر میکنم ( البته به سختی ! چون این بیت رو خیلی دوست دارم )
محتاجم ...
به چشم
در پناه حق 

خب حتماً من بودم داشتم بدون حساب کردن پا به فرار میزاشتم؟

خب البته من و آه...دل کلکت رو خوندیم که الکی تعارف کنی ما بریم حساب کنیم؟

هِ...هِ...هِ... زهی خیال باطل ما رو دست نمیخوریم

بعله

 

پاسخ:
:))
سلام منوره سادات عزیزم.خیلی پست زیبایی بود.به خصوص که این روزا نزدیک میشیم به ولادت آقای مهربانی..و به خصوص تر که ارادت زیادی به امام رضا (ع) دارم..بازم ممنون گلم.
فرصت کردید به من هم سر بزن.
پاسخ:
سلام ندای عزیز 
لطف داری 
آقا و خانوم از تبار عشق ان ! 
به روی چشم ! با کمال میل میام خدمتتون ...
سلام و درود بر شما...
بسیار زیبا بود... زبان غزلتان بی نظیر است...
راستی آدرس وبلاگتون رو اصلاح کردم...
پایدار باشید...
پاسخ:
سلام آقای بستام گرامی
ممنون از حضورتون
و لطفی که داشتید ...
ممنون از شما
در پناه خدای مهربان باشید و کامتون شیرین از شعر ...
سلام منوره جان.عیدت مبارک باشه.ایشالا که زیارت مشهدالرضا قسمتتون بشه.
پاسخ:
سلام ندای عزیز 
ممنون از لطفت
عید شما هم مبارک باشه ، 
چه دعای خوبی ! انشاالله که قسمت شه !
انشاالله قسمت شما هم بشه . اگه رفتی و اگه هم نرفتی، در هر صورت التماس دعای ویژه ...
در پناه خدای خوب
سلام
چقدرزیبا ودلنشین سرودی
درود به شما خانم نمایی
بی نهایت لذت بردم
امید اینکه همیشه در سلامت وتندرستی باشید
وهابزاده
پاسخ:
سلام آقـــــاااای وهابزاده ی گــــرااامیییی ! شاعر ِ بداهه های شییییرییییین !
چقدر خوشحال شدم شما رو توی وبلاگم دیدم !
خیلی خیلی ممنونم از لطفی که داشتید
انشاالله که شما هم همیشه سرشار از موفقیت و سربلندی باشید
حتما سر فرصت مفصلا به وبلاگتون میام و خواهم خوند !
همیشه سرافراز باشید و در پناه خدای خوووووووووووووب
عالی بود...حقیقتا عالی
فقط شعر رو دور از دسترس استاد مجاهدی قرار بدید
پاسخ:
ممنون ، لطف دارید
چرا دور باشه ؟
برای این بیت :

 

نه فاطمه وَ نه معصومه نیستی بانو

خداست نام تو ، معصومه مستعار تو هست!

 



سلام زیبا بود

پاسخ:
سلام
ممنون دوست گرامی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی