دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

.................. نورا سادات نمائی مرتضائی ..................

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

بدهکاری

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ق.ظ

 

 

هرچند من از چشمهایت خوانده ام، آری

خواهان من هستی عزیزم، دوستم داری

 

بایـــــَــــد ولی آن را بگویی! بر زبان آور،

آقا به من یک "دوستت دارم" بدهکاری!

 
 
نورا سادات نمائی
 
 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۶
نورا سادات نمائی

نظرات  (۴)

یعنی واقعاً هنوز هم «آقا»یی پیدا می‌شود که «خواهان» باشد و دوست داشته باشد و «عزیز» هم باشد و با همه‌ی این‌ها، باز «دوستت دارم» را به زبان نیاورد؟!!
پاسخ:
شاعر شرح ماوقع می کنه گاهی، و گاهی هم شرح خیال! اما بعید هم نیست اتفاق بیفته...
چقدر خوبه شعراتون ، اگر
توی تلگرام کانال دارین لطفا ادرسشو بذارین
۱۷ مهر ۹۶ ، ۲۱:۲۲ رباعی و غزل عاشقانه
این اشعارتون مخاطب خاصی دارن آیا؟!؟
پاسخ:
اشعار شاعرها معمولا مخلوطی از اشعار کوششی و جوششی هستند؛ گاهی شعرها بیانگر احساس درونی خود شاعرِ و گاهی هم (که زیاد هم اتفاق می افتد اتفاقاً) شاعر در نقش کارگردان و یا بازیگریه که نقش های دیگه ای رو بازی یا بازیگردانی می کنه ...
عالی بود 
پاسخ:
ممنون از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی