دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

.................. نورا سادات نمائی مرتضائی ..................

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

کبوتر ِ زخمی ِ مانده در طوفان

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱ ق.ظ





 

اگر که قدرت گفتن و یا بیان بدهی

به شعرهای زبان بسته ام زبان بدهی 


من آمدم که پناهم دهی به سایه ی خود،

به زیر بال و پر خود ؛ اگر امان بدهی

 

به این "همیشه ی گمراه ِ در دوراهی ها" ،

مسیر و راه خودت را اگر نشان بدهی

 

 پرنده هستم و پر میکشم به سمت دلت

اگر به "تشنه ی آغوشت" آسمان بدهی

 

به این "کبوتر زخمی مانده در طوفان"

درون سینه ی امن خود آشیان بدهی

 

اگر برای رضای خدا ، درون ِ دلت ،...

اگر اجازه ی سکنی در این مکان بدهی

 

نه اینکه قیمت  اینجا بگویم ارزان است ،

ولیکن از تو بعید است اگر گران بدهی

 

گران فروشی این خانه در مرام تو نیست

ولی نمی شود آیا که رایگان بدهی ؟

 

به این گدا که ندارد به غیر دل چیزی

  بدون ثروت و سرمایه سایبان بدهی؟

 

من آمدم که بمانم درون قلب شما ،

اگر اجازه ی سکنای جاودان بدهی

 

ــــــــــــــــــــــــمـ نـ مــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن : یه شعر نسبتاً قدیمی 





 

نظرات  (۹)

۱۴ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۴۰ سید محمد مهدی میرزاامینی
چقدر قشنگ بود
نصف شبی کلی لذت بردم
قدیمی خعلی قشنگی بود

درود
پاسخ:
ممنون آقای میرزاامینی 
لطف دارین

۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۲ سید علی محمد نقیب
سلام...
سپاس از دعوتتتون
شعر نسبتا خوبی بود...
راستی وبلاگ نو مبارک
پاسخ:
سلام آقای نقیب 
ممنون از حضورتون
و لطفتون
سرشار از موفقیت باشید و سربلندی
در پناه حق
سلام
با احترام دعوتید
پاسخ:
سلام
با احترام ، چـــَـــشم :)

به این "همیشه ی گمراه ِ در دوراهی ها" ،

مسیر و راه خودت را اگر نشان بدهی

 

 پرنده هستم و پر میکشم به سمت دلت

اگر به "تشنه ی آغوشت" آسمان بدهی....

منوره سادات جان شعر زیبایی بود.من هم شما رو تحسین میکنم عزیزم.






پاسخ:
سلام ندای عزیز
ممنونم ، لطف داری
در پناه خدای همیشه خوب باشی ...
سلام این شعرتون رو برداشتم البته با اجازه
خبر چاپش رو بهتون میدم سرفراز باشی دختر سپید حرفی راستی من مجتبی سپید هستم
پاسخ:
سلام آقای سپید ، بله شناختمتون
باشه ، ممنون
البته من نفهمیدم آخر این شعر رو برداشتین (کبوتر زخمی مانده در طوفان) یا شعر ِ (عاشقانه ترین شعر)   :)

در پناه حق ،
موفق باشید همیشه ...
نه اینکه قیمت اینجا بگویم ارزان است
ولیکن از تو بعید است اگر گران بدهی

دوست ترش داشتم

اگرچه بقیه شعرهم دوست داشتنی بود
پاسخ:
مــُــتــُــشــکریم !
ما هم تو را دوست تر داریم ...

نمیدونم خوندی بودی برام یا خونده بودم برات

فکر کنم تو کافه سایه روشن خدا بیامرز شنیدم ازت

هون موقع هم دوسش داشتم

تو این بیت خودتو نشون دادی... که چقدر پررویی

گران فروشی این خانه در مرام تو نیست

ولی نمی‌شود آیا که رایگاه بدهی؟

پاسخ:
خونده بودم برات

سلام خانم نمائی
از خوندن غزلتون لدت بردم
لبریز شعر باشید همیشه
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
در پناه خدای ِ شاعــــــــر ...
اگر به "تشنه ی آغوشت" آسمان بدهی
آفرین


پاسخ:
سلام شاعر خوب ، آقای آژ گرامی 
ممنونم از حضورتون و لطفتون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی