دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

دختری به نام "سپیدحرفی"

یه عدد پرستار ِ معلم ِ شاعر ِ نقاش ِ مجسمه ساز که اخیراً سوارکاری میکنه

.................. نورا سادات نمائی مرتضائی ..................

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

تخم ابلیس

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۰۳ ق.ظ


ابلیس

تخم هایش را در خاک دنیا کاشته بود

آدم هــُـبـوط کرد

و رویــشـان نــِـشـَـست

چیزی نگذشت که از زیر ِ قابیل

تخم ِ ابلیسی تـَـرَک خورد

و در پی اش،

شیطانها سر از تخم درآوردند

آدمها را نگاه کردند

دنبالشان راه افتادند

وَ "مـــادر"

صدایشان زدند ...



مـ نمائی مـ

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۲

نظرات  (۱۰)

سلام خانم نمائی
عجب! پس آدم ها، مادر شیطانند!!
البته بعضی وقت ها دست شیطان را از پشت می بندند!!
...
پس از مدت ها با غزلی به روز شدم
به خواندن آن دعوتید
لبریز شعر باشید همیشه
پاسخ:
سلام آقای جعفری
البته که مادرشون نیستند فقط مادر صداشون میزنند!
زاده ی ابلیس هستن ولی نمک پرورده ی قابیلیان !!!
پناه میبرم به خدا از اینکه خودم جزء این دسته نباشم !

اومدم و خوندم و لذت بردم 
در پناه حق
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۰۹ سرزده سر...زده

سلام -وبلاگتون قشنگه ، از اون وبلاگهایی هس که حرفی برای گفتن داره.

ولی در مورد این پست: چرا انقدر بدبینی نسبت به آدمها؟؟؟

مگه خدا مارو خلیفه خودش رو زمین نکرده؟؟؟

دوست دارم تو این دوروزمونه که اکثر آدمها جنبه های منفی رو می بینن کمی زیبایی هارو ببینم تا ذهنم به جای آشفته تر شدن آروم بشه.

    مؤفق مؤید و عاقبت به خیر باشید.

پاسخ:
سلام دوست سرزده ی من
ممنون از لطفتون
اتفاقاً من آدم خیلی خوشبینی هستم ! فقط در مورد آدمها یه نگاه ِ مواخذه کننده دارم همیشه ! دست خودم نیست ، یادم میفته که آدم ها از اعلی اعلایین به اسفل السافلین می رسن ، نمیتونم حرفی نزنم !
هرچند این شعر من منکر ِ خلیفة الله بودن حضرت آدم و جایگاه رفیع بزرگان دیگه نیست ! و اون سرجای خودش ...
ممنون از نظر صادقانه تون
در پناه خدای خوب باشید همیشه

نه به نظر من دنبال آدم‌ها راه افتادن و " ما ...در..." صدایشانت زدند

یعنی ما در پی چیزی به دنبال شماییم مثلاً فریب شما...

پاسخ:
این هم تعبیری ست
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۲ این نیز بگذرد...
سلام.ممنون.این پستت واقعا عالی بود.درسته .واقعا بعضی وقتا می شه کارایی میکنیم که شیطون انگشت به دهن می مونه.
بازم ممنون از پست فوق العادت.همیشه همینطور موفق باشی.
 
پاسخ:
سلام ندای عزیز 

لطف داری ، ممنون

همیشه شاد باشی گلم
ولی من همیشه فکر میکردم شیطان مرد باشه
پاسخ:
شیطان دوجنسی ِ ! مگه نمی دونستی ؟

کتاب "شیطان در کمینگاه" رو بخون ، خیلی خوب و کامله 
نخیرم
مَرده

:دی
پاسخ:
:)


۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۵ علی اصغر هدایتی
سلام خوشحالم از آشناییتون به وبلاگ من هم سر بزنید در صورت تمایل به تبادل لینک اعلام بفرمایید 
خوشحال شدم منتظر حضورتان هستم
پاسخ:
سلام آقای هدایتی 
ممنون از لطفتون
حتما خواهم خوندتون
در پناه خدای خوب
بابا بسه دیگه این جای این ابلیسو به یه فرشته بده!
پاسخ:
:)

باشه !
به زودی ...
اون آدمی که میتونه مقام خلیفة اللهی رو به دست بیاره و عزیز کرده خدا بشه
قطعا از این سو هم میتونه سقوط داشته باشه...

پاسخ:
... !!!
عالی بود...خیلی خیلی خوشم اومد...واقعا تبریک میگم....
پاسخ:
به به !
سلام مرثای عزیز :)
ممنون 
لطف داری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی